Mali prostor u osnovi, visokih plafona, pretvoren je u funkcionalan, prozračan i lepo dekorisan studio, prikazujući sve ono što jedan biro za dizajn enterijera može da ponudi klijentima.
Zamišljen tako da istovremeno bude i showroom i kancelarija, Studio Parapet nalazi se na samom uglu predratne zgrade koja pripada gusto zbijenom centralnom gradskom jezgru, a ujedno uživa pogled na jedan od najlepših parkova u srpskoj prestonici.
Shodno tome, slojevitost i kontrast odabrane lokacije preneti su u proces promišljanja i projektovanja poslovnog prostora beogradske firme za dizajn enterijera, čija osnivačica Andreja Pavićević Nahmijas za naš portal otkriva najzanimljivije detalje vezane za ovaj projekat.
Prostor koji svakodnevno inspiriše
Mali prostor u osnovi, visokih plafona, trebalo je pretvoriti u pre svega funkcionalan, prozračan i lepo dekorisan studio – prostor koji svakodnevno inspiriše, prikazujući sve ono što jedan biro za dizajn enterijera može da ponudi klijentima.
“Izazov je bio adaptirati postojeće stanje i podeliti ga za potrebe studija na radnu, konferencijsku i zajedničku zonu, koje se međusobno prepliću” – kaže za naš portal Andreja Pavićević Nahmijas.
Maksimalno smo iskoristili kubikažu prostora, tako što smo otvorili galeriju i vratili svim prozorima punu visinu.
Prostor je preuzet u izvornom stanju, sa zagipsanim prozorima i spuštenim plafonom, što je dizajnerima u startu dalo mogućnost da se poigraju sa otvorima i svetlošću.
„Pri projektovanju smo maksimalno iskoristili kubikažu prostora, tako što smo otvorili galeriju i vratili svim prozorima punu visinu“ – kaže Pavićević Nahmijas za naš portal.
Livena masa kao izraz modernog doba
S obzirom na to da se u prizemlju nalazi veliki stakleni otvor, a da je lokal smešten preko puta parka, eksterijer čini deo enterijera, što je uticalo na odabir završnih podnih i zidnih obloga, ali i komada koji su u prostoru.
Bravarsko-stolarski elementi, iako zatečeni u lošem stanju, su ostavljeni i osveženi.
„Nasuprot tome, na podu imamo livenu masu kao izraz modernog doba, čime smo postigli balans između starog/novog“, objašnjava dizajnerka.
Kameni sto od preko 700 kila
Ulazni prostor je konferencijska zona, organizovana za sastanke, objašnjava dalje naša sagovornica.
„Posebno smo ponosni na kameni sto, koji je centralni komad prostora. Izrađen je od masiva travertina, pažljivo biranog, sive boje i težak je preko 700 kg. Iako naizgled jednostavan, bilo je jako zahtevno izvesti takav komad“ – kaže osnivačica Parapeta.
Iako je sto naizgled jednostavan, bilo je jako zahtevno izvesti takav komad.
Kontrast monumentalnom stolu su DCM kultne stolice, dizajnirane od strane Charlesa i Raya Eamesa, a koje imaju sedište i naslon od otpresaka i metalnu bazu.
“Iako je izrađena 1946. godine, izgled ove stolice ostaje savremen i danas” – naglašava Pavićević Nahmijas za Dizajn enterijera.
Vanvremenski nameštaj
Galerija je predviđena kao radni prostor, sa kog i oni koji nisu na sastanku imaju preglednost i mogu učestvovati u procesu koji se konstantno odvija, dodaje naša sagovornica.
Pored navedenih komada, enterijer upotpunjuju pažljivo birani komadi poput Ingo Maurer Zettel lustera, custom made klupe za sedenje, Groovy chair by Paulin Paulin, kao i Herman Miler stolica.
Trudimo se da jednom mesečno menjamo instalaciju u izlogu i da prezentujemo neku od zanimljivih umetnina.
„Izlog nam uvek ostavlja prostor za zanimljivu postavku. S obzirom da sam veliki ljubitelj umetnosti, trudimo se da jednom mesečno menjamo instalaciju u izlogu i da prezentujemo neku od zanimljivih umetnina, ali i na taj način pokažemo klijentima da je enterijer živa stvar, nikada nije konačan i da krajnji pečat daju investitori unoseći lične detalje“, kaže na kraju Andreja Pavićević Nahmijas.