Medicinski čist i hladan enterijer, u kojem dominiraju jarko plavi pod i monolitni konzolni pult, otopljen je drvenim dekorom u detaljima i dodatnom ambijentalnom rasvetom.

Beogradski studio Remorker architects predstavlja nam ovog puta enterijerski projekat osmišljen za klijenta VZK, brend nastao u laboratoriji apoteke kao odgovor na potrebu potrošača za jednostavnom, efikasnom i bezbednom kozmetikom.

Ime ovog domaćeg brenda originalno predstavlja skraćenicu naziva „Veoma zdrava krema“, dok su se njegovo istraživanje i razvoj bazirali na dobro utvrđenim tradicionalnim formulama, a unapređeni su savremenom ekspertizom.

U enterijeru ove flagship prodavnice na beogradskom Vračaru stvorena je replika ambijenta u kom je i sam VZK nastao  – jednostavnost i čistoća farmaceutske laboratorije poslužili su kao polazna osnova za osmišljavanje dizajna.

“Korisnici se time upućuju na poreklo brenda, dok im se u isto vreme pruža iskustvo koje podseća na ono koje su imali oni koji su se bavili istraživanjem i razvojem proizvoda izloženih na policama” – kažu arhitekte iz Remorkera.

Dizajn upućuje korisnike na poreklo brenda; Foto: Miloš Martinović

Svetli tonovi i glatke površine

Kombinacija svetlih tonova i glatkih površina, poput onih u laboratoriji, pokazala se kao neutralna ali efikasna pozadina za isticanje mnogobrojnih proizvoda ovog brenda.

“Fokus celog enterijera je na iskustvu kupovine i samom doživljaju kupca” – ističu autori projekta.

Glavni akcenat u prostoru je jarko plavi pod; Foto: Miloš Martinović

Jarko plavi pod svojim tonom direktno asocira na brend VZK i ostavlja jasan trag u memoriji kupca.

Glavni akcenat u prostoru je jarko plavi pod koji svojim tonom direktno asocira na brend VZK i ostavlja jasan trag u memoriji kupca.

“Dugački, monolitni, konzolni pult kao dominantan element enterijera predstavlja ujedno prijemni/naplatni sto, kao i laboratorijsku radnu površinu za pružanje usluge dermatoloskog ispitivanja kože” – navode iz Remorkera

U zavisnosti od na ovaj način utvrđenog tipa kože, klijentima se preporučuju adekvatni kozmetički proizvodi.

Dugački konzolni pult dominantan je element u enterijeru; Foto: Miloš Martinović

Glavni izložbeni deo prostora ima celu površinu plafona prosvetljenu LED svetlom prilagodljive boje i intenziteta.

Kako dalje saznajemo, velika pažnja tokom rada na ovom projektu posvećena je rasveti u prostoru.

“Pored dobro osvetljenih polica sa proizvodima, glavni izložbeni deo prostora ima celu površinu plafona prosvetljenu LED svetlom prilagodljive boje i intenziteta kako bi u svako doba dana davalo optimalno iskustvo kupovine” – navode arhitekte.

Foto: Miloš Martinović
Foto: Miloš Martinović
Foto: Miloš Martinović
Foto: Miloš Martinović

Drveni dekor u detaljima

Medicinski čist i hladan enterijer otopljen je drvenim dekorom u detaljima i dodatnom ambijentalnom rasvetom. Centralna zona dizajnirana je za intimnu komunikaciju sa zaposlenima i stavlja kupca u centar pažnje.

„U lokalu na uglu zgrade sa velikim izlogom vizuelna barijera od spoljašnjeg prostora napravljena je rotirajućim vertikalnim policama koje služe za izlaganje proizvoda i u izlogu i u unutrašnjosti radnje“ – objašnjavaju autori.

Centralna zona stavlja kupca u centar pažnje; Foto: Miloš Martinović

Prostorija je minimalistički dizajnirana, bez suvišnih detalja, a akcenat je na funkcionalnosti i odnosu pacijent-lekar.

Jedina izolovana celina u enterijeru, odvojena teškom platnenom zavesom i staklenom pregradom, je dermatološki centar za pregled, tretmane i masaže lica.

“Prostorija je minimalistički dizajnirana, bez suvišnih detalja, a akcenat je na funkcionalnosti i odnosu pacijent-lekar” – navode na kraju za naš portal iz studija Remorker architects.

Dermatološki centar; Foto: Miloš Martinović